یکشنبه، دی ۲۶

زن !

بی مقدمه شروع میکنم
درست است که عالم و آدم به این حقیقت رسیده اند که خیانت فعل ناپسندی است .
نا گفته نماند که خود من هم در هر محفلی که بحث شیرین خیانت پیش بیاید ، سینه ستبر میکنم و پرچم دار مقابله با این فعل ناپسند میشوم .
اما دروغ چرا ؟ تعارف که نداریم ، حقیقتا لذتی که در خیانت هست ، در هیچ فعل دیگری نیست !
می دانم می دانم ، بعضی مثال میزنند که آیا می پسندی مورد خیانت هم واقع شوی ؟
اینجاست که آدم مور مورش میشود و زبانش گیر میکند .

حالا منظورم از این خاله زنک بازی ها این است که این روزها سخت میان یک دو راهی مانده ام و راه پسی هم برایم نمانده .
میدانم هر کدام را که انتخاب کنم ، برای دیگری پشیمان میشوم .
اولی را ول کنم ، خیانت محض است و حتی ممکن است اسمم در تاریخ سیاه شود .
دومی را رها کنم ، می دانم چند زمانی نگذشته به شکر خوردن خواهم افتاد .

اگر بخواهم که هر دو رابطه را به صورت موازی پیش ببرم ، دیگر این آرتیست بازی ها از سنم گذشته .
ضررش از سودش بیشتر است .
تجربه اش را دارم .

خلاصه چوب دو سر طلایی شده برای خودش !

البته نا گفته نماند که بیشتر از خشم خدا ، از کینه ی یک زن می ترسم !

4 comments:

ثمین گفت...

دست بالای دست بسیاره.همه برای خودشون مزایایی دارن که ممکنه اون یکی نداشته باشه ولی این یکی داشته باشه.ولی کنار کدوم آرامش بیشتری داری؟کنار کدومشون می تونی خود واقعیت باشی؟کنار کدومشون می تونی خوشحال باشی؟در ضمن گذشت زمان همیه سری راههایی رو براتون روشن می کنه.و به این فکر کن بلاخره که چی؟اینطوری غمت دو برابره.انتظارت.پول خرج کردن.حرص خوردن و...

سید مهدی موسوی گفت...

ممنونم از لطف همواره ات
می خوانمت...

گلاره چگینی گفت...

جالبه که در این مورد حرف می زنی .. جفتش و بی خیال شو اصن ..
.
.
.
آمدم بگویم سلام

ستاره گفت...

دارم فکر می کنم چرا من تا امروز فکر می کردم شما یک زن هستید!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More